Мектеп атауы: ЖББ«Шахта мектебі» КММ
Сауалнаманың атауы: «Мамандыққа бейімділікті анықтау » сауалнамасы
Мақсаты: бұл оқушылардың кәсіби бейімділігі мен қалауын анықтау.
Өткізілген сыныптар: 9 «А»
Барлық оқушы саны : 18/7
Сауалнаманы алған:
Педагог-психолог А.К Отебаева Ж.К Сарғұл
Кәсіби бағдар беруші педагогМ.А Нұрғабылова

Қорытынды:
I-Өнер саласы Сәйкес мамандықтар: дизайнер, жазушы, актер, музыкант, сәнгер, суретші, макияж суретшісі, аспаз, тігінші. (4оқушы)
II-Техникалық мүдделер саласы Қолайлы мамандықтар: бағдарламашы, электротехник, радиотехник, web-шебер, статистик, жүргізуші, технолог, диспетчер, хатшы, монтажшы, жүргізуші, құрылысшы және т. б. (5оқушы)
III-Адамдармен жұмыс саласы Қолайлы мамандықтар: оқытушы, тәрбиеші, әкімші, экскурсовод, әлеуметтанушы, психолог, HR-менеджер, дәрігер. (0оқушы)
IV-Ақыл-ой еңбегі саласы Қолайлы мамандықтар: ғалым (кез-келген салада), заңгер, инженер, дәрігер, лингвист. (4оқушы)
V-Дене еңбегінің саласы Спорт жаттықтырушысы, спортшы, стюардесса, күзетші, жүк көлігі, экспедитор, әскери, құрылысшы, медбике, қоймашы, полиция қызметкері және басқалар. (3оқушы)
VI-Жоспарлау-экономикалық қызмет саласы. Қолайлы мамандықтар: бухгалтер, экономист, менеджер, кәсіпкер, таргетолог, маркетолог, аудитор, сақтандыру агенті, сызбашы, құжаттанушы, саудагер. (2оқушы)
Мектеп атауы: ЖББ«Шахта мектебі» КММ
Сауалнаманың атауы: «Мамандыққа бейімділікті анықтау » сауалнамасы
Мақсаты: бұл оқушылардың кәсіби бейімділігі мен қалауын анықтау.
Өткізілген сыныптар: 9 «Б»
Барлық оқушы саны : 20/11
Сауалнаманы алған:
Педагог-психолог А.К Отебаева Ж.К Сарғұл
Кәсіби бағдар беруші педагог М.А Нұрғабылова

Қорытынды:
I-Өнер саласы Сәйкес мамандықтар: дизайнер, жазушы, актер, музыкант, сәнгер, суретші, макияж суретшісі, аспаз, тігінші. (6оқушы)
II-Техникалық мүдделер саласы Қолайлы мамандықтар: бағдарламашы, электротехник, радиотехник, web-шебер, статистик, жүргізуші, технолог, диспетчер, хатшы, монтажшы, жүргізуші, құрылысшы және т. б. (1оқушы)
III-Адамдармен жұмыс саласы Қолайлы мамандықтар: оқытушы, тәрбиеші, әкімші, экскурсовод, әлеуметтанушы, психолог, HR-менеджер, дәрігер. (2оқушы)
IV-Ақыл-ой еңбегі саласы Қолайлы мамандықтар: ғалым (кез-келген салада), заңгер, инженер, дәрігер, лингвист. (4оқушы)
V-Дене еңбегінің саласы Спорт жаттықтырушысы, спортшы, стюардесса, күзетші, жүк көлігі, экспедитор, әскери, құрылысшы, медбике, қоймашы, полиция қызметкері және басқалар. (4оқушы)
VI-Жоспарлау-экономикалық қызмет саласы. Қолайлы мамандықтар: бухгалтер, экономист, менеджер, кәсіпкер, таргетолог, маркетолог, аудитор, сақтандыру агенті, сызбашы, құжаттанушы, саудагер. (3оқушы)
Мектеп атауы: ЖББ«Шахта мектебі» КММ
Сауалнаманың атауы: «Мамандыққа бейімділікті анықтау » сауалнамасы
Мақсаты: бұл оқушылардың кәсіби бейімділігі мен қалауын анықтау.
Өткізілген сыныптар: 9 «Ә»
Барлық оқушы саны : 20/ 11
Сауалнаманы алған:
Педагог-психолог А.К Отебаева Ж.К Сарғұл
Кәсіби бағдар беруші педагог М.А Нұрғабылова
Қорытынды:
I-Өнер саласы Сәйкес мамандықтар: дизайнер, жазушы, актер, музыкант, сәнгер, суретші, макияж суретшісі, аспаз, тігінші. (6оқушы)
II-Техникалық мүдделер саласы Қолайлы мамандықтар: бағдарламашы, электротехник, радиотехник, web-шебер, статистик, жүргізуші, технолог, диспетчер, хатшы, монтажшы, жүргізуші, құрылысшы және т. б. (2оқушы)
III-Адамдармен жұмыс саласы Қолайлы мамандықтар: оқытушы, тәрбиеші, әкімші, экскурсовод, әлеуметтанушы, психолог, HR-менеджер, дәрігер. (3оқушы)
IV-Ақыл-ой еңбегі саласы Қолайлы мамандықтар: ғалым (кез-келген салада), заңгер, инженер, дәрігер, лингвист. (6оқушы)
V-Дене еңбегінің саласы Спорт жаттықтырушысы, спортшы, стюардесса, күзетші, жүк көлігі, экспедитор, әскери, құрылысшы, медбике, қоймашы, полиция қызметкері және басқалар. (1оқушы)
VI-Жоспарлау-экономикалық қызмет саласы. Қолайлы мамандықтар: бухгалтер, экономист, менеджер, кәсіпкер, таргетолог, маркетолог, аудитор, сақтандыру агенті, сызбашы, құжаттанушы, саудагер. (2оқушы)
Мектеп атауы: ЖББ«Шахта мектебі» КММ
Сауалнаманың атауы: «Мамандыққа бейімділікті анықтау » сауалнамасы
Мақсаты: бұл оқушылардың кәсіби бейімділігі мен қалауын анықтау.
Өткізілген сыныптар: 9 сыныптар
Барлық оқушы саны : 58/ 26
Сауалнаманы алған:
Педагог-психолог А.К Отебаева Ж.К Сарғұл
Кәсіби бағдар беруші педагог М.А Нұрғабылова

Қорытынды:
I-Өнер саласы Сәйкес мамандықтар: дизайнер, жазушы, актер, музыкант, сәнгер, суретші, макияж суретшісі, аспаз, тігінші. (16оқушы)
II-Техникалық мүдделер саласы Қолайлы мамандықтар: бағдарламашы, электротехник, радиотехник, web-шебер, статистик, жүргізуші, технолог, диспетчер, хатшы, монтажшы, жүргізуші, құрылысшы және т. б. (8оқушы)
III-Адамдармен жұмыс саласы Қолайлы мамандықтар: оқытушы, тәрбиеші, әкімші, экскурсовод, әлеуметтанушы, психолог, HR-менеджер, дәрігер. (5оқушы)
IV-Ақыл-ой еңбегі саласы Қолайлы мамандықтар: ғалым (кез-келген салада), заңгер, инженер, дәрігер, лингвист. (14оқушы)
V-Дене еңбегінің саласы Спорт жаттықтырушысы, спортшы, стюардесса, күзетші, жүк көлігі, экспедитор, әскери, құрылысшы, медбике, қоймашы, полиция қызметкері және басқалар. (8оқушы)
VI-Жоспарлау-экономикалық қызмет саласы. Қолайлы мамандықтар: бухгалтер, экономист, менеджер, кәсіпкер, таргетолог, маркетолог, аудитор, сақтандыру агенті, сызбашы, құжаттанушы, саудагер. (7оқушы)
Қатысқан оқушы саны: 58/26оқушы
Сауалнама тақырбы:Л. Йавайшидің«Мамандыққа бейімділікті анықтау» сауалнамасы
Мақсаты:суицидтің, зорлық зомбылықтың алдын алу мақсатында оқушылардан мамандықты бейімділікті анықтау мақсатында. 2025 жылдың 20 қаңтар күні 9сынып оқушыларынан «Мамандыққа бейімділікті анықтау» атты сауалнама алынды. Сауалнамаға барлығы 58 оқушы қатысты. Сауалнамаға оқушылар 5-7 минутта жауап берді.
Қорытынды:I-Өнер саласы Сәйкес мамандықтар: дизайнер, жазушы, актер, музыкант, сәнгер, суретші, макияж суретшісі, аспаз, тігінші. (16оқушы)
II-Техникалық мүдделер саласы Қолайлы мамандықтар: бағдарламашы, электротехник, радиотехник, web-шебер, статистик, жүргізуші, технолог, диспетчер, хатшы, монтажшы, жүргізуші, құрылысшы және т. б. (8оқушы)
III-Адамдармен жұмыс саласы Қолайлы мамандықтар: оқытушы, тәрбиеші, әкімші, экскурсовод, әлеуметтанушы, психолог, HR-менеджер, дәрігер. (5оқушы)
IV-Ақыл-ой еңбегі саласы Қолайлы мамандықтар: ғалым (кез-келген салада), заңгер, инженер, дәрігер, лингвист. (14оқушы)
V-Дене еңбегінің саласы Спорт жаттықтырушысы, спортшы, стюардесса, күзетші, жүк көлігі, экспедитор, әскери, құрылысшы, медбике, қоймашы, полиция қызметкері және басқалар. (8оқушы)
VI-Жоспарлау-экономикалық қызмет саласы. Қолайлы мамандықтар: бухгалтер, экономист, менеджер, кәсіпкер, таргетолог, маркетолог, аудитор, сақтандыру агенті, сызбашы, құжаттанушы, саудагер. (7оқушы)
Педагог-психолог А.К Отебаева Ж.К Сарғұл
Кәсіби бағдар беруші педагог М.А Нұрғабылова