Меню KDT
14.png?_=1
"Жалпы білім беретін Шахта мектебі"

Кәсіптік бағдар

Главная Кәсіптік бағдар

Адрес

Төмен Балтабасұлы көшесі, 31/1.

Телефон

+7 (72938) 44246

Мектеп атауы: ЖББ«Шахта мектебі» КММ

Сауалнаманың атауы: «Мамандыққа бейімділікті анықтау » сауалнамасы

Мақсаты:  бұл оқушылардың  кәсіби бейімділігі мен қалауын анықтау.

Өткізілген сыныптар: 9 «А»

Барлық оқушы саны :  18/7

Сауалнаманы алған:

Педагог-психолог А.К Отебаева Ж.К Сарғұл

Кәсіби бағдар беруші педагогМ.А Нұрғабылова



Қорытынды:

I-Өнер саласы Сәйкес мамандықтар: дизайнер, жазушы, актер, музыкант, сәнгер, суретші, макияж суретшісі, аспаз, тігінші. (4оқушы)

II-Техникалық мүдделер саласы Қолайлы мамандықтар: бағдарламашы, электротехник, радиотехник, web-шебер, статистик, жүргізуші, технолог, диспетчер, хатшы, монтажшы, жүргізуші, құрылысшы және т. б. (5оқушы)

III-Адамдармен жұмыс саласы Қолайлы мамандықтар: оқытушы, тәрбиеші, әкімші, экскурсовод, әлеуметтанушы, психолог, HR-менеджер, дәрігер. (0оқушы)

IV-Ақыл-ой еңбегі саласы Қолайлы мамандықтар: ғалым (кез-келген салада), заңгер, инженер, дәрігер, лингвист. (4оқушы)

V-Дене еңбегінің саласы Спорт жаттықтырушысы, спортшы, стюардесса, күзетші, жүк көлігі, экспедитор, әскери, құрылысшы, медбике, қоймашы, полиция қызметкері және басқалар. (3оқушы)

VI-Жоспарлау-экономикалық қызмет саласы. Қолайлы мамандықтар: бухгалтер, экономист, менеджер, кәсіпкер, таргетолог, маркетолог, аудитор, сақтандыру агенті, сызбашы, құжаттанушы, саудагер. (2оқушы)

 

 

 

 

Мектеп атауы: ЖББ«Шахта мектебі» КММ

Сауалнаманың атауы: «Мамандыққа бейімділікті анықтау » сауалнамасы

Мақсаты:  бұл оқушылардың  кәсіби бейімділігі  мен қалауын анықтау.

Өткізілген сыныптар: 9 «Б»

Барлық оқушы саны :  20/11

Сауалнаманы алған:

Педагог-психолог А.К Отебаева Ж.К Сарғұл

Кәсіби бағдар беруші педагог М.А Нұрғабылова



Қорытынды:

I-Өнер саласы Сәйкес мамандықтар: дизайнер, жазушы, актер, музыкант, сәнгер, суретші, макияж суретшісі, аспаз, тігінші. (6оқушы)

II-Техникалық мүдделер саласы Қолайлы мамандықтар: бағдарламашы, электротехник, радиотехник, web-шебер, статистик, жүргізуші, технолог, диспетчер, хатшы, монтажшы, жүргізуші, құрылысшы және т. б. (1оқушы)

III-Адамдармен жұмыс саласы Қолайлы мамандықтар: оқытушы, тәрбиеші, әкімші, экскурсовод, әлеуметтанушы, психолог, HR-менеджер, дәрігер. (2оқушы)

IV-Ақыл-ой еңбегі саласы Қолайлы мамандықтар: ғалым (кез-келген салада), заңгер, инженер, дәрігер, лингвист. (4оқушы)

V-Дене еңбегінің саласы Спорт жаттықтырушысы, спортшы, стюардесса, күзетші, жүк көлігі, экспедитор, әскери, құрылысшы, медбике, қоймашы, полиция қызметкері және басқалар. (4оқушы)

VI-Жоспарлау-экономикалық қызмет саласы. Қолайлы мамандықтар: бухгалтер, экономист, менеджер, кәсіпкер, таргетолог, маркетолог, аудитор, сақтандыру агенті, сызбашы, құжаттанушы, саудагер. (3оқушы)

 

 

Мектеп атауы: ЖББ«Шахта мектебі» КММ

Сауалнаманың атауы: «Мамандыққа бейімділікті  анықтау » сауалнамасы

Мақсаты:  бұл оқушылардың  кәсіби бейімділігі мен қалауын анықтау.

Өткізілген сыныптар: 9 «Ә»

Барлық оқушы саны :  20/ 11

Сауалнаманы алған:

Педагог-психолог А.К Отебаева Ж.К Сарғұл

Кәсіби бағдар беруші педагог М.А Нұрғабылова

 

Қорытынды:

I-Өнер саласы Сәйкес мамандықтар: дизайнер, жазушы, актер, музыкант, сәнгер, суретші, макияж суретшісі, аспаз, тігінші. (6оқушы)

II-Техникалық мүдделер саласы Қолайлы мамандықтар: бағдарламашы, электротехник, радиотехник, web-шебер, статистик, жүргізуші, технолог, диспетчер, хатшы, монтажшы, жүргізуші, құрылысшы және т. б. (2оқушы)

III-Адамдармен жұмыс саласы Қолайлы мамандықтар: оқытушы, тәрбиеші, әкімші, экскурсовод, әлеуметтанушы, психолог, HR-менеджер, дәрігер. (3оқушы)

IV-Ақыл-ой еңбегі саласы Қолайлы мамандықтар: ғалым (кез-келген салада), заңгер, инженер, дәрігер, лингвист. (6оқушы)

V-Дене еңбегінің саласы Спорт жаттықтырушысы, спортшы, стюардесса, күзетші, жүк көлігі, экспедитор, әскери, құрылысшы, медбике, қоймашы, полиция қызметкері және басқалар. (1оқушы)

VI-Жоспарлау-экономикалық қызмет саласы. Қолайлы мамандықтар: бухгалтер, экономист, менеджер, кәсіпкер, таргетолог, маркетолог, аудитор, сақтандыру агенті, сызбашы, құжаттанушы, саудагер. (2оқушы)

 

 

 

Мектеп атауы: ЖББ«Шахта мектебі» КММ

Сауалнаманың атауы: «Мамандыққа бейімділікті анықтау » сауалнамасы

Мақсаты:  бұл оқушылардың  кәсіби бейімділігі  мен қалауын анықтау.

Өткізілген сыныптар: 9 сыныптар

Барлық оқушы саны :  58/ 26

Сауалнаманы алған:

Педагог-психолог А.К Отебаева Ж.К Сарғұл

Кәсіби бағдар беруші педагог М.А Нұрғабылова

 

Қорытынды:

I-Өнер саласы Сәйкес мамандықтар: дизайнер, жазушы, актер, музыкант, сәнгер, суретші, макияж суретшісі, аспаз, тігінші. (16оқушы)

II-Техникалық мүдделер саласы Қолайлы мамандықтар: бағдарламашы, электротехник, радиотехник, web-шебер, статистик, жүргізуші, технолог, диспетчер, хатшы, монтажшы, жүргізуші, құрылысшы және т. б. (8оқушы)

III-Адамдармен жұмыс саласы Қолайлы мамандықтар: оқытушы, тәрбиеші, әкімші, экскурсовод, әлеуметтанушы, психолог, HR-менеджер, дәрігер. (5оқушы)

IV-Ақыл-ой еңбегі саласы Қолайлы мамандықтар: ғалым (кез-келген салада), заңгер, инженер, дәрігер, лингвист. (14оқушы)

V-Дене еңбегінің саласы Спорт жаттықтырушысы, спортшы, стюардесса, күзетші, жүк көлігі, экспедитор, әскери, құрылысшы, медбике, қоймашы, полиция қызметкері және басқалар. (8оқушы)

VI-Жоспарлау-экономикалық қызмет саласы. Қолайлы мамандықтар: бухгалтер, экономист, менеджер, кәсіпкер, таргетолог, маркетолог, аудитор, сақтандыру агенті, сызбашы, құжаттанушы, саудагер. (7оқушы)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қатысқан оқушы саны: 58/26оқушы

Сауалнама тақырбы:Л. Йавайшидің«Мамандыққа бейімділікті анықтау» сауалнамасы

Мақсаты:суицидтің, зорлық  зомбылықтың алдын алу мақсатында оқушылардан мамандықты бейімділікті анықтау мақсатында.  2025 жылдың 20 қаңтар күні 9сынып оқушыларынан  «Мамандыққа бейімділікті анықтау» атты сауалнама алынды. Сауалнамаға барлығы 58 оқушы қатысты. Сауалнамаға   оқушылар 5-7 минутта жауап берді.  

Қорытынды:I-Өнер саласы Сәйкес мамандықтар: дизайнер, жазушы, актер, музыкант, сәнгер, суретші, макияж суретшісі, аспаз, тігінші. (16оқушы)

II-Техникалық мүдделер саласы Қолайлы мамандықтар: бағдарламашы, электротехник, радиотехник, web-шебер, статистик, жүргізуші, технолог, диспетчер, хатшы, монтажшы, жүргізуші, құрылысшы және т. б. (8оқушы)

III-Адамдармен жұмыс саласы Қолайлы мамандықтар: оқытушы, тәрбиеші, әкімші, экскурсовод, әлеуметтанушы, психолог, HR-менеджер, дәрігер. (5оқушы)

IV-Ақыл-ой еңбегі саласы Қолайлы мамандықтар: ғалым (кез-келген салада), заңгер, инженер, дәрігер, лингвист. (14оқушы)

V-Дене еңбегінің саласы Спорт жаттықтырушысы, спортшы, стюардесса, күзетші, жүк көлігі, экспедитор, әскери, құрылысшы, медбике, қоймашы, полиция қызметкері және басқалар. (8оқушы)

VI-Жоспарлау-экономикалық қызмет саласы. Қолайлы мамандықтар: бухгалтер, экономист, менеджер, кәсіпкер, таргетолог, маркетолог, аудитор, сақтандыру агенті, сызбашы, құжаттанушы, саудагер. (7оқушы)

 

Педагог-психолог А.К Отебаева Ж.К Сарғұл

Кәсіби бағдар беруші педагог М.А Нұрғабылова

 

  • Мамандыққа бейімділікті анықтау 11А сыныбы
    : 13.03.2025
  • Мамандыққа бейімділікті анықтау 11Ә сыныбы
    : 13.03.2025
  • ЖББ Шахта мектебінде кәсіби бағдар беру жұмыс жоспары бойынша атқарылған іс-шаралары
    : 13.03.2025