Мектеп атауы: ЖББ«Шахта мектебі» КММ
Сауалнаманың атауы: «Мамандыққа бейімділікті анықтау » сауалнамасы
Мақсаты: бұл оқушылардың кәсіби бейімділігі мен қалауын анықтау.
Өткізілген сыныптар: 9 «А»
Барлық оқушы саны : 18/7
Сауалнаманы алған:
Педагог-психолог А.К Отебаева Ж.К Сарғұл
Кәсіби бағдар беруші педагогМ.А Нұрғабылова
қ/с |
Оқушы аты-жөні: |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
Кәсіби бейімділік саласы |
10-12 ұпай-айқын кәсіби бейімділік
|
7-9 балл-орташа кәсіби бейімділік |
4-6 ұпай-әлсіз кәсіби бейімділік
|
0-3 балл-кәсіби бейімділік көрсетілмейді
|
1 |
АбдраситАқылжан |
6 |
8 |
3 |
3 |
2 |
2 |
ІІ |
|
+ |
|
|
2 |
АмангелдықызыАружан |
4 |
6 |
4 |
4 |
3 |
5 |
ІІ |
|
+ |
|
|
3 |
БактыбайІңкәр |
7 |
3 |
2 |
6 |
4 |
2 |
І |
|
+ |
|
|
4 |
БалкасымӘсия |
7 |
4 |
4 |
2 |
0 |
5 |
І |
|
+ |
|
|
5 |
БисенгалиӘдебиет |
8 |
2 |
2 |
4 |
6 |
2 |
І |
|
+ |
|
|
6 |
ЖұмалбекТемірлан |
4 |
3 |
4 |
4 |
6 |
3 |
V |
|
|
+ |
|
7 |
ИзбасЖалғасбек |
4 |
4 |
5 |
2 |
0 |
6 |
VI |
|
+ |
|
|
8 |
КабидуллаЕржан |
4 |
5 |
3 |
4 |
4 |
2 |
II |
|
|
+ |
|
9 |
КайыргалиНұрай |
4 |
4 |
2 |
5 |
4 |
3 |
IV |
|
|
+ |
|
10 |
КиикбайАқжол |
3 |
3 |
4 |
6 |
2 |
4 |
IV |
|
+ |
|
|
11 |
Қонысбай Сабина |
3 |
5 |
2 |
6 |
0 |
7 |
VI |
|
+ |
|
|
12 |
Мажилис Гүлзинат |
4 |
0 |
4 |
10 |
3 |
3 |
IV |
+ |
|
|
|
13 |
Мажилис Диас |
6 |
3 |
2 |
2 |
7 |
2 |
V |
|
+ |
|
|
14 |
МұратАлдияр |
3 |
3 |
5 |
5 |
6 |
2 |
V |
|
+ |
|
|
15 |
МырзабайМарғұлан |
5 |
7 |
5 |
5 |
0 |
1 |
II |
|
+ |
|
|
16 |
Нұрғизатқызы Аружан |
5 |
5 |
2 |
6 |
4 |
3 |
IV |
|
|
+ |
|
17 |
РысмухамбетАсет |
6 |
2 |
4 |
4 |
3 |
5 |
І |
|
+ |
|
|
18 |
ТулепАйбек |
4 |
6 |
4 |
3 |
3 |
3 |
II |
|
|
+ |
|
Ортақ ұпай |
4 |
4 |
0 |
3 |
3 |
2 |
1 |
7 |
10 |
|
Қорытынды:
I-Өнер саласы Сәйкес мамандықтар: дизайнер, жазушы, актер, музыкант, сәнгер, суретші, макияж суретшісі, аспаз, тігінші. (4оқушы)
II-Техникалық мүдделер саласы Қолайлы мамандықтар: бағдарламашы, электротехник, радиотехник, web-шебер, статистик, жүргізуші, технолог, диспетчер, хатшы, монтажшы, жүргізуші, құрылысшы және т. б. (5оқушы)
III-Адамдармен жұмыс саласы Қолайлы мамандықтар: оқытушы, тәрбиеші, әкімші, экскурсовод, әлеуметтанушы, психолог, HR-менеджер, дәрігер. (0оқушы)
IV-Ақыл-ой еңбегі саласы Қолайлы мамандықтар: ғалым (кез-келген салада), заңгер, инженер, дәрігер, лингвист. (4оқушы)
V-Дене еңбегінің саласы Спорт жаттықтырушысы, спортшы, стюардесса, күзетші, жүк көлігі, экспедитор, әскери, құрылысшы, медбике, қоймашы, полиция қызметкері және басқалар. (3оқушы)
VI-Жоспарлау-экономикалық қызмет саласы. Қолайлы мамандықтар: бухгалтер, экономист, менеджер, кәсіпкер, таргетолог, маркетолог, аудитор, сақтандыру агенті, сызбашы, құжаттанушы, саудагер. (2оқушы)
Мектеп атауы: ЖББ«Шахта мектебі» КММ
Сауалнаманың атауы: «Мамандыққа бейімділікті анықтау » сауалнамасы
Мақсаты: бұл оқушылардың кәсіби бейімділігі мен қалауын анықтау.
Өткізілген сыныптар: 9 «Б»
Барлық оқушы саны : 20/11
Сауалнаманы алған:
Педагог-психолог А.К Отебаева Ж.К Сарғұл
Кәсіби бағдар беруші педагог М.А Нұрғабылова
қ/с |
Оқушы аты-жөні: |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
Кәсіби бейімділік саласы |
10-12 ұпай-айқын кәсіби бейімділік
|
7-9 балл-орташа кәсіби бейімділік |
4-6ұпай-әлсіз кәсіби бейімділік
|
0-3балл-кәсіби бейімділік көрсетілмейді
|
1 |
Бақтыгерей Орынбек |
6 |
4 |
5 |
3 |
4 |
1 |
I |
|
|
+ |
|
2 |
Досан Ақдәрі |
5 |
2 |
4 |
7 |
3 |
3 |
VI |
|
+ |
|
|
3 |
Жазықбай Аяжан |
5 |
3 |
3 |
4 |
7 |
2 |
V |
|
+ |
|
|
4 |
Исенгали Рысбек |
4 |
5 |
1 |
5 |
3 |
6 |
VI |
|
|
+ |
|
5 |
Кәдір Досат |
5 |
3 |
3 |
7 |
4 |
2 |
IV |
+ |
|
|
|
06 |
Кайрбекқызы Миуа |
4 |
8 |
3 |
5 |
2 |
2 |
II |
|
+ |
|
|
7 |
Қайруллина Мадина |
3 |
5 |
4 |
6 |
2 |
4 |
IV |
|
|
+ |
|
8 |
Лыйас Айжан |
6 |
4 |
3 |
5 |
3 |
3 |
I |
|
|
+ |
|
9 |
Мұрат Ғанибек |
5 |
2 |
3 |
2 |
6 |
4 |
V |
|
+ |
|
|
10 |
Мұрат Жасұлан |
3 |
5 |
8 |
6 |
4 |
0 |
III |
|
+ |
|
|
11 |
Мырзабай Іңкәр |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
2 |
I |
|
|
+ |
|
12 |
Наурызбекқызы Нұржайна |
4 |
4 |
3 |
7 |
5 |
2 |
IV |
|
+ |
|
|
13 |
Оңаш Айзада |
3 |
3 |
4 |
5 |
6 |
3 |
V |
|
+ |
|
|
14 |
Русланұлы Ақан |
4 |
3 |
2 |
5 |
7 |
3 |
V |
|
+ |
|
|
15 |
Садирханова Аруай |
4 |
4 |
5 |
4 |
2 |
3 |
III |
|
+ |
|
|
16 |
Толыбекұлы Ерболат |
6 |
3 |
3 |
5 |
4 |
3 |
I |
|
+ |
|
|
17 |
Таңат Даниял |
6 |
4 |
2 |
5 |
5 |
1 |
I |
|
|
+ |
|
18 |
Тугелбай Бақдәулет |
4 |
3 |
3 |
5 |
3 |
4 |
IV |
|
+ |
|
|
19 |
Шактыбай Ақмаржан |
3 |
5 |
3 |
6 |
3 |
4 |
VI |
|
+ |
|
|
20 |
Шалқарбекқызы Толғанай |
5 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
I |
|
+ |
|
|
Ортақ ұпай |
5 |
1 |
2 |
3 |
4 |
2 |
|
7 |
13 |
|
Қорытынды:
I-Өнер саласы Сәйкес мамандықтар: дизайнер, жазушы, актер, музыкант, сәнгер, суретші, макияж суретшісі, аспаз, тігінші. (6оқушы)
II-Техникалық мүдделер саласы Қолайлы мамандықтар: бағдарламашы, электротехник, радиотехник, web-шебер, статистик, жүргізуші, технолог, диспетчер, хатшы, монтажшы, жүргізуші, құрылысшы және т. б. (1оқушы)
III-Адамдармен жұмыс саласы Қолайлы мамандықтар: оқытушы, тәрбиеші, әкімші, экскурсовод, әлеуметтанушы, психолог, HR-менеджер, дәрігер. (2оқушы)
IV-Ақыл-ой еңбегі саласы Қолайлы мамандықтар: ғалым (кез-келген салада), заңгер, инженер, дәрігер, лингвист. (4оқушы)
V-Дене еңбегінің саласы Спорт жаттықтырушысы, спортшы, стюардесса, күзетші, жүк көлігі, экспедитор, әскери, құрылысшы, медбике, қоймашы, полиция қызметкері және басқалар. (4оқушы)
VI-Жоспарлау-экономикалық қызмет саласы. Қолайлы мамандықтар: бухгалтер, экономист, менеджер, кәсіпкер, таргетолог, маркетолог, аудитор, сақтандыру агенті, сызбашы, құжаттанушы, саудагер. (3оқушы)
Мектеп атауы: ЖББ«Шахта мектебі» КММ
Сауалнаманың атауы: «Мамандыққа бейімділікті анықтау » сауалнамасы
Мақсаты: бұл оқушылардың кәсіби бейімділігі мен қалауын анықтау.
Өткізілген сыныптар: 9 «Ә»
Барлық оқушы саны : 20/ 11
Сауалнаманы алған:
Педагог-психолог А.К Отебаева Ж.К Сарғұл
Кәсіби бағдар беруші педагог М.А Нұрғабылова
қ/с |
Оқушы аты-жөні: |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
Кәсіби бейімділік саласы |
10-12 ұпай-айқын кәсіби бейімділік
|
7-9 балл-орташа кәсіби бейімділік |
4-6 ұпай-әлсіз кәсіби бейімділік
|
0-3 балл-кәсіби бейімділік көрсетілмейді
|
1 |
Бейбитбекқызы Гүлназ |
4 |
0 |
3 |
6 |
5 |
3 |
IV |
|
|
+ |
|
2 |
Бекасыл Фатима |
3 |
2 |
2 |
6 |
3 |
1 |
IV |
|
|
+ |
|
3 |
Беккали Ержігіт |
1 |
5 |
4 |
3 |
3 |
4 |
II |
|
|
+ |
|
4 |
Бақытжан Асылзада |
6 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
I |
|
|
+ |
|
5 |
Габдолқызы Ақерке |
3 |
3 |
2 |
6 |
3 |
3 |
IV |
|
|
+ |
|
6 |
Жаналык Ақарыс |
5 |
2 |
1 |
3 |
6 |
3 |
V |
|
|
+ |
|
7 |
Нурболатұлы Сардар |
5 |
3 |
4 |
3 |
3 |
1 |
I |
|
|
+ |
|
8 |
Нурым Мағжан |
5 |
3 |
5 |
7 |
4 |
2 |
IV |
|
+ |
|
|
9 |
Нұрғали Дархан |
2 |
4 |
2 |
4 |
4 |
5 |
VI |
|
+ |
|
|
10 |
Нұрғали Нұрхан |
5 |
3 |
2 |
7 |
4 |
5 |
IV |
|
+ |
|
|
11 |
МеделбайФариза |
4 |
4 |
5 |
2 |
3 |
4 |
III |
|
|
+ |
|
12 |
МеделбайФатима |
5 |
4 |
6 |
5 |
2 |
2 |
III |
|
|
+ |
|
13 |
Орынғали Қаламқас |
6 |
5 |
5 |
5 |
2 |
1 |
I |
|
|
+ |
|
14 |
Өтеқасым Жаннұр |
2 |
3 |
3 |
3 |
1 |
5 |
VI |
|
|
+ |
|
15 |
Рысбай Жанболат |
12 |
7 |
2 |
2 |
0 |
0 |
I |
+ |
|
|
|
16 |
Сүйменбекқызы Ақниет |
3 |
0 |
3 |
8 |
0 |
4 |
IV |
|
+ |
|
|
17 |
Хасан Рамазан |
12 |
7 |
3 |
2 |
0 |
0 |
I |
+ |
|
|
|
18 |
Шахтыбай Аян |
2 |
4 |
5 |
3 |
4 |
4 |
III |
|
|
+ |
|
19 |
Шалқыбай Айқын |
7 |
4 |
4 |
5 |
2 |
2 |
I |
|
+ |
|
|
20 |
Тобажанова Нурсулыу |
5 |
6 |
2 |
3 |
3 |
5 |
II |
|
|
+ |
|
|
Барлығы |
6 |
2 |
3 |
6 |
1 |
2 |
|
2 |
5 |
13 |
|
Қорытынды:
I-Өнер саласы Сәйкес мамандықтар: дизайнер, жазушы, актер, музыкант, сәнгер, суретші, макияж суретшісі, аспаз, тігінші. (6оқушы)
II-Техникалық мүдделер саласы Қолайлы мамандықтар: бағдарламашы, электротехник, радиотехник, web-шебер, статистик, жүргізуші, технолог, диспетчер, хатшы, монтажшы, жүргізуші, құрылысшы және т. б. (2оқушы)
III-Адамдармен жұмыс саласы Қолайлы мамандықтар: оқытушы, тәрбиеші, әкімші, экскурсовод, әлеуметтанушы, психолог, HR-менеджер, дәрігер. (3оқушы)
IV-Ақыл-ой еңбегі саласы Қолайлы мамандықтар: ғалым (кез-келген салада), заңгер, инженер, дәрігер, лингвист. (6оқушы)
V-Дене еңбегінің саласы Спорт жаттықтырушысы, спортшы, стюардесса, күзетші, жүк көлігі, экспедитор, әскери, құрылысшы, медбике, қоймашы, полиция қызметкері және басқалар. (1оқушы)
VI-Жоспарлау-экономикалық қызмет саласы. Қолайлы мамандықтар: бухгалтер, экономист, менеджер, кәсіпкер, таргетолог, маркетолог, аудитор, сақтандыру агенті, сызбашы, құжаттанушы, саудагер. (2оқушы)
Мектеп атауы: ЖББ«Шахта мектебі» КММ
Сауалнаманың атауы: «Мамандыққа бейімділікті анықтау » сауалнамасы
Мақсаты: бұл оқушылардың кәсіби бейімділігі мен қалауын анықтау.
Өткізілген сыныптар: 9 сыныптар
Барлық оқушы саны : 58/ 26
Сауалнаманы алған:
Педагог-психолог А.К Отебаева Ж.К Сарғұл
Кәсіби бағдар беруші педагог М.А Нұрғабылова
Қорытынды:
I-Өнер саласы Сәйкес мамандықтар: дизайнер, жазушы, актер, музыкант, сәнгер, суретші, макияж суретшісі, аспаз, тігінші. (16оқушы)
II-Техникалық мүдделер саласы Қолайлы мамандықтар: бағдарламашы, электротехник, радиотехник, web-шебер, статистик, жүргізуші, технолог, диспетчер, хатшы, монтажшы, жүргізуші, құрылысшы және т. б. (8оқушы)
III-Адамдармен жұмыс саласы Қолайлы мамандықтар: оқытушы, тәрбиеші, әкімші, экскурсовод, әлеуметтанушы, психолог, HR-менеджер, дәрігер. (5оқушы)
IV-Ақыл-ой еңбегі саласы Қолайлы мамандықтар: ғалым (кез-келген салада), заңгер, инженер, дәрігер, лингвист. (14оқушы)
V-Дене еңбегінің саласы Спорт жаттықтырушысы, спортшы, стюардесса, күзетші, жүк көлігі, экспедитор, әскери, құрылысшы, медбике, қоймашы, полиция қызметкері және басқалар. (8оқушы)
VI-Жоспарлау-экономикалық қызмет саласы. Қолайлы мамандықтар: бухгалтер, экономист, менеджер, кәсіпкер, таргетолог, маркетолог, аудитор, сақтандыру агенті, сызбашы, құжаттанушы, саудагер. (7оқушы)
Қатысқан оқушы саны: 58/26оқушы
Сауалнама тақырбы:Л. Йавайшидің«Мамандыққа бейімділікті анықтау» сауалнамасы
Мақсаты:суицидтің, зорлық зомбылықтың алдын алу мақсатында оқушылардан мамандықты бейімділікті анықтау мақсатында. 2025 жылдың 20 қаңтар күні 9сынып оқушыларынан «Мамандыққа бейімділікті анықтау» атты сауалнама алынды. Сауалнамаға барлығы 58 оқушы қатысты. Сауалнамаға оқушылар 5-7 минутта жауап берді.
Қорытынды:I-Өнер саласы Сәйкес мамандықтар: дизайнер, жазушы, актер, музыкант, сәнгер, суретші, макияж суретшісі, аспаз, тігінші. (16оқушы)
II-Техникалық мүдделер саласы Қолайлы мамандықтар: бағдарламашы, электротехник, радиотехник, web-шебер, статистик, жүргізуші, технолог, диспетчер, хатшы, монтажшы, жүргізуші, құрылысшы және т. б. (8оқушы)
III-Адамдармен жұмыс саласы Қолайлы мамандықтар: оқытушы, тәрбиеші, әкімші, экскурсовод, әлеуметтанушы, психолог, HR-менеджер, дәрігер. (5оқушы)
IV-Ақыл-ой еңбегі саласы Қолайлы мамандықтар: ғалым (кез-келген салада), заңгер, инженер, дәрігер, лингвист. (14оқушы)
V-Дене еңбегінің саласы Спорт жаттықтырушысы, спортшы, стюардесса, күзетші, жүк көлігі, экспедитор, әскери, құрылысшы, медбике, қоймашы, полиция қызметкері және басқалар. (8оқушы)
VI-Жоспарлау-экономикалық қызмет саласы. Қолайлы мамандықтар: бухгалтер, экономист, менеджер, кәсіпкер, таргетолог, маркетолог, аудитор, сақтандыру агенті, сызбашы, құжаттанушы, саудагер. (7оқушы)
Педагог-психолог А.К Отебаева Ж.К Сарғұл
Кәсіби бағдар беруші педагог М.А Нұрғабылова