Меню KDT
14.png?_=1
"Жалпы білім беретін Шахта мектебі"

Кәсіптік бағдар

Главная Кәсіптік бағдар

Адрес

Төмен Балтабасұлы көшесі, 31/1.

Телефон

+7 (72938) 44246

Мектеп атауы: ЖББ«Шахта мектебі» КММ

Сауалнаманың атауы: «Мамандыққа бейімділікті анықтау » сауалнамасы

Мақсаты:  бұл оқушылардың  кәсіби бейімділігі мен қалауын анықтау.

Өткізілген сыныптар: 9 «А»

Барлық оқушы саны :  18/7

Сауалнаманы алған:

Педагог-психолог А.К Отебаева Ж.К Сарғұл

Кәсіби бағдар беруші педагогМ.А Нұрғабылова

қ/с

Оқушы аты-жөні:

I

II

III

IV

V

VI

Кәсіби бейімділік саласы

10-12 ұпай-айқын кәсіби бейімділік

 

7-9 балл-орташа кәсіби бейімділік

4-6 ұпай-әлсіз кәсіби бейімділік

 

0-3 балл-кәсіби бейімділік көрсетілмейді

 

1

АбдраситАқылжан

6

8

3

3

2

2

ІІ

 

+

 

2

АмангелдықызыАружан

4

6

4

4

3

5

ІІ

 

+

 

3

БактыбайІңкәр

7

3

2

6

4

2

І

 

+

 

4

БалкасымӘсия

7

4

4

2

0

5

І

 

+

 

5

БисенгалиӘдебиет

8

2

2

4

6

2

І

 

+

 

 

6

ЖұмалбекТемірлан

4

3

4

4

6

3

V

 

 

+

 

7

ИзбасЖалғасбек

4

4

5

2

0

6

VI

 

+

 

8

КабидуллаЕржан

4

5

3

4

4

2

II

 

 

+

 

9

КайыргалиНұрай

4

4

2

5

4

3

IV

 

 

+

 

10

КиикбайАқжол

3

3

4

6

2

4

IV

 

+

 

11

Қонысбай Сабина

3

5

2

6

0

7

VI

 

+

 

12

Мажилис Гүлзинат

4

0

4

10

3

3

IV

+

 

 

13

Мажилис Диас

6

3

2

2

7

2

V

 

+

 

14

МұратАлдияр

3

3

5

5

6

2

V

 

+

 

15

МырзабайМарғұлан

5

7

5

5

0

1

II

 

+

 

 

16

Нұрғизатқызы Аружан

5

5

2

6

4

3

IV

 

 

+

 

17

РысмухамбетАсет

6

2

4

4

3

5

І

 

+

 

18

ТулепАйбек

4

6

4

3

3

3

II

 

 

+

 

Ортақ ұпай

4

4

0

3

3

2

1

7

10

 

 

Қорытынды:

I-Өнер саласы Сәйкес мамандықтар: дизайнер, жазушы, актер, музыкант, сәнгер, суретші, макияж суретшісі, аспаз, тігінші. (4оқушы)

II-Техникалық мүдделер саласы Қолайлы мамандықтар: бағдарламашы, электротехник, радиотехник, web-шебер, статистик, жүргізуші, технолог, диспетчер, хатшы, монтажшы, жүргізуші, құрылысшы және т. б. (5оқушы)

III-Адамдармен жұмыс саласы Қолайлы мамандықтар: оқытушы, тәрбиеші, әкімші, экскурсовод, әлеуметтанушы, психолог, HR-менеджер, дәрігер. (0оқушы)

IV-Ақыл-ой еңбегі саласы Қолайлы мамандықтар: ғалым (кез-келген салада), заңгер, инженер, дәрігер, лингвист. (4оқушы)

V-Дене еңбегінің саласы Спорт жаттықтырушысы, спортшы, стюардесса, күзетші, жүк көлігі, экспедитор, әскери, құрылысшы, медбике, қоймашы, полиция қызметкері және басқалар. (3оқушы)

VI-Жоспарлау-экономикалық қызмет саласы. Қолайлы мамандықтар: бухгалтер, экономист, менеджер, кәсіпкер, таргетолог, маркетолог, аудитор, сақтандыру агенті, сызбашы, құжаттанушы, саудагер. (2оқушы)

 

 

 

 

Мектеп атауы: ЖББ«Шахта мектебі» КММ

Сауалнаманың атауы: «Мамандыққа бейімділікті анықтау » сауалнамасы

Мақсаты:  бұл оқушылардың  кәсіби бейімділігі  мен қалауын анықтау.

Өткізілген сыныптар: 9 «Б»

Барлық оқушы саны :  20/11

Сауалнаманы алған:

Педагог-психолог А.К Отебаева Ж.К Сарғұл

Кәсіби бағдар беруші педагог М.А Нұрғабылова

қ/с

Оқушы аты-жөні:

I

II

III

IV

V

VI

Кәсіби бейімділік

саласы

10-12 ұпай-айқын кәсіби бейімділік

 

7-9 балл-орташа кәсіби бейімділік

4-6ұпай-әлсіз кәсіби бейімділік

 

0-3балл-кәсіби бейімділік көрсетілмейді

 

1

Бақтыгерей Орынбек

6

4

5

3

4

1

I

 

 

+

 

2

Досан Ақдәрі

5

2

4

7

3

3

VI

 

+

 

3

Жазықбай Аяжан 

5

3

3

4

7

2

V

 

+

 

4

Исенгали Рысбек

4

5

1

5

3

6

VI

 

 

+

 

5

Кәдір Досат 

5

3

3

7

4

2

IV

+

 

 

06

Кайрбекқызы Миуа

4

8

3

5

2

2

II

 

+

 

7

Қайруллина Мадина

3

5

4

6

2

4

IV

 

 

+

 

8

Лыйас Айжан

6

4

3

5

3

3

I

 

 

+

 

9

Мұрат Ғанибек

5

2

3

2

6

4

V

 

+

 

10

Мұрат Жасұлан

3

5

8

6

4

0

III

 

+

 

 

11

Мырзабай Іңкәр

5

4

4

4

4

2

I

 

 

+

 

12

Наурызбекқызы Нұржайна

4

4

3

7

5

2

IV

 

+

 

13

Оңаш Айзада

3

3

4

5

6

3

V

 

+

 

14

Русланұлы  Ақан

4

3

2

5

7

3

V

 

+

 

 

15

Садирханова Аруай

4

4

5

4

2

3

III

 

+

 

16

Толыбекұлы Ерболат

6

3

3

5

4

3

I

 

+

 

17

Таңат Даниял

6

4

2

5

5

1

I

 

 

+

 

18

Тугелбай Бақдәулет 

4

3

3

5

3

4

IV

 

+

 

19

Шактыбай Ақмаржан

3

5

3

6

3

4

VI

 

+

 

20

Шалқарбекқызы Толғанай

5

3

4

4

4

3

I

 

+

 

Ортақ ұпай

5

1

2

3

4

2

 

7

13

 

Қорытынды:

I-Өнер саласы Сәйкес мамандықтар: дизайнер, жазушы, актер, музыкант, сәнгер, суретші, макияж суретшісі, аспаз, тігінші. (6оқушы)

II-Техникалық мүдделер саласы Қолайлы мамандықтар: бағдарламашы, электротехник, радиотехник, web-шебер, статистик, жүргізуші, технолог, диспетчер, хатшы, монтажшы, жүргізуші, құрылысшы және т. б. (1оқушы)

III-Адамдармен жұмыс саласы Қолайлы мамандықтар: оқытушы, тәрбиеші, әкімші, экскурсовод, әлеуметтанушы, психолог, HR-менеджер, дәрігер. (2оқушы)

IV-Ақыл-ой еңбегі саласы Қолайлы мамандықтар: ғалым (кез-келген салада), заңгер, инженер, дәрігер, лингвист. (4оқушы)

V-Дене еңбегінің саласы Спорт жаттықтырушысы, спортшы, стюардесса, күзетші, жүк көлігі, экспедитор, әскери, құрылысшы, медбике, қоймашы, полиция қызметкері және басқалар. (4оқушы)

VI-Жоспарлау-экономикалық қызмет саласы. Қолайлы мамандықтар: бухгалтер, экономист, менеджер, кәсіпкер, таргетолог, маркетолог, аудитор, сақтандыру агенті, сызбашы, құжаттанушы, саудагер. (3оқушы)

 

 

Мектеп атауы: ЖББ«Шахта мектебі» КММ

Сауалнаманың атауы: «Мамандыққа бейімділікті  анықтау » сауалнамасы

Мақсаты:  бұл оқушылардың  кәсіби бейімділігі мен қалауын анықтау.

Өткізілген сыныптар: 9 «Ә»

Барлық оқушы саны :  20/ 11

Сауалнаманы алған:

Педагог-психолог А.К Отебаева Ж.К Сарғұл

Кәсіби бағдар беруші педагог М.А Нұрғабылова

 

қ/с

Оқушы аты-жөні:

I

II

III

IV

V

VI

Кәсіби бейімділік саласы

10-12 ұпай-айқын кәсіби бейімділік

 

7-9 балл-орташа кәсіби бейімділік

4-6 ұпай-әлсіз кәсіби бейімділік

 

0-3 балл-кәсіби бейімділік көрсетілмейді

 

1

Бейбитбекқызы Гүлназ

4

0

3

6

5

3

IV

 

 

+

 

2

Бекасыл Фатима

3

2

2

6

3

1

IV

 

 

+

 

3

Беккали Ержігіт 

1

5

4

3

3

4

II

 

 

+

 

4

Бақытжан Асылзада

6

4

3

4

4

3

I

 

 

+

 

5

Габдолқызы Ақерке

3

3

2

6

3

3

IV

 

 

+

 

6

Жаналык Ақарыс

5

2

1

3

6

3

V

 

 

+

 

7

Нурболатұлы Сардар

5

3

4

3

3

1

 I

 

 

+

 

8

Нурым Мағжан

5

3

5

7

4

2

IV

 

+

 

 

9

Нұрғали Дархан

2

4

2

4

4

5

VI

 

+

 

 

10

Нұрғали Нұрхан

5

3

2

7

4

5

 IV

 

+

 

 

11

МеделбайФариза

4

4

5

2

3

4

III

 

 

+

 

12

МеделбайФатима

5

4

6

5

2

2

III

 

 

+

 

13

Орынғали Қаламқас

6

5

5

5

2

1

I

 

 

+

 

14

Өтеқасым Жаннұр

2

3

3

3

1

5

VI

 

 

+

 

15

Рысбай Жанболат

12

7

2

2

0

0

+

 

 

 

16

Сүйменбекқызы Ақниет

3

0

3

8

0

4

IV

 

+

 

 

17

Хасан Рамазан

12

7

3

2

0

0

I

+

 

 

 

18

Шахтыбай Аян

2

4

5

3

4

4

III

 

 

+

 

19

Шалқыбай Айқын

7

4

4

5

2

2

I

 

+

 

 

20

Тобажанова Нурсулыу

5

6

2

3

3

5

II

 

 

+

 

 

 Барлығы

6

2

3

6

1

2

 

2

5

13

 

 

Қорытынды:

I-Өнер саласы Сәйкес мамандықтар: дизайнер, жазушы, актер, музыкант, сәнгер, суретші, макияж суретшісі, аспаз, тігінші. (6оқушы)

II-Техникалық мүдделер саласы Қолайлы мамандықтар: бағдарламашы, электротехник, радиотехник, web-шебер, статистик, жүргізуші, технолог, диспетчер, хатшы, монтажшы, жүргізуші, құрылысшы және т. б. (2оқушы)

III-Адамдармен жұмыс саласы Қолайлы мамандықтар: оқытушы, тәрбиеші, әкімші, экскурсовод, әлеуметтанушы, психолог, HR-менеджер, дәрігер. (3оқушы)

IV-Ақыл-ой еңбегі саласы Қолайлы мамандықтар: ғалым (кез-келген салада), заңгер, инженер, дәрігер, лингвист. (6оқушы)

V-Дене еңбегінің саласы Спорт жаттықтырушысы, спортшы, стюардесса, күзетші, жүк көлігі, экспедитор, әскери, құрылысшы, медбике, қоймашы, полиция қызметкері және басқалар. (1оқушы)

VI-Жоспарлау-экономикалық қызмет саласы. Қолайлы мамандықтар: бухгалтер, экономист, менеджер, кәсіпкер, таргетолог, маркетолог, аудитор, сақтандыру агенті, сызбашы, құжаттанушы, саудагер. (2оқушы)

 

 

 

Мектеп атауы: ЖББ«Шахта мектебі» КММ

Сауалнаманың атауы: «Мамандыққа бейімділікті анықтау » сауалнамасы

Мақсаты:  бұл оқушылардың  кәсіби бейімділігі  мен қалауын анықтау.

Өткізілген сыныптар: 9 сыныптар

Барлық оқушы саны :  58/ 26

Сауалнаманы алған:

Педагог-психолог А.К Отебаева Ж.К Сарғұл

Кәсіби бағдар беруші педагог М.А Нұрғабылова

 

Қорытынды:

I-Өнер саласы Сәйкес мамандықтар: дизайнер, жазушы, актер, музыкант, сәнгер, суретші, макияж суретшісі, аспаз, тігінші. (16оқушы)

II-Техникалық мүдделер саласы Қолайлы мамандықтар: бағдарламашы, электротехник, радиотехник, web-шебер, статистик, жүргізуші, технолог, диспетчер, хатшы, монтажшы, жүргізуші, құрылысшы және т. б. (8оқушы)

III-Адамдармен жұмыс саласы Қолайлы мамандықтар: оқытушы, тәрбиеші, әкімші, экскурсовод, әлеуметтанушы, психолог, HR-менеджер, дәрігер. (5оқушы)

IV-Ақыл-ой еңбегі саласы Қолайлы мамандықтар: ғалым (кез-келген салада), заңгер, инженер, дәрігер, лингвист. (14оқушы)

V-Дене еңбегінің саласы Спорт жаттықтырушысы, спортшы, стюардесса, күзетші, жүк көлігі, экспедитор, әскери, құрылысшы, медбике, қоймашы, полиция қызметкері және басқалар. (8оқушы)

VI-Жоспарлау-экономикалық қызмет саласы. Қолайлы мамандықтар: бухгалтер, экономист, менеджер, кәсіпкер, таргетолог, маркетолог, аудитор, сақтандыру агенті, сызбашы, құжаттанушы, саудагер. (7оқушы)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қатысқан оқушы саны: 58/26оқушы

Сауалнама тақырбы:Л. Йавайшидің«Мамандыққа бейімділікті анықтау» сауалнамасы

Мақсаты:суицидтің, зорлық  зомбылықтың алдын алу мақсатында оқушылардан мамандықты бейімділікті анықтау мақсатында.  2025 жылдың 20 қаңтар күні 9сынып оқушыларынан  «Мамандыққа бейімділікті анықтау» атты сауалнама алынды. Сауалнамаға барлығы 58 оқушы қатысты. Сауалнамаға   оқушылар 5-7 минутта жауап берді.  

Қорытынды:I-Өнер саласы Сәйкес мамандықтар: дизайнер, жазушы, актер, музыкант, сәнгер, суретші, макияж суретшісі, аспаз, тігінші. (16оқушы)

II-Техникалық мүдделер саласы Қолайлы мамандықтар: бағдарламашы, электротехник, радиотехник, web-шебер, статистик, жүргізуші, технолог, диспетчер, хатшы, монтажшы, жүргізуші, құрылысшы және т. б. (8оқушы)

III-Адамдармен жұмыс саласы Қолайлы мамандықтар: оқытушы, тәрбиеші, әкімші, экскурсовод, әлеуметтанушы, психолог, HR-менеджер, дәрігер. (5оқушы)

IV-Ақыл-ой еңбегі саласы Қолайлы мамандықтар: ғалым (кез-келген салада), заңгер, инженер, дәрігер, лингвист. (14оқушы)

V-Дене еңбегінің саласы Спорт жаттықтырушысы, спортшы, стюардесса, күзетші, жүк көлігі, экспедитор, әскери, құрылысшы, медбике, қоймашы, полиция қызметкері және басқалар. (8оқушы)

VI-Жоспарлау-экономикалық қызмет саласы. Қолайлы мамандықтар: бухгалтер, экономист, менеджер, кәсіпкер, таргетолог, маркетолог, аудитор, сақтандыру агенті, сызбашы, құжаттанушы, саудагер. (7оқушы)

 

Педагог-психолог А.К Отебаева Ж.К Сарғұл

Кәсіби бағдар беруші педагог М.А Нұрғабылова

 

  • ЖББ Шахта мектебінің кәсіби бағдар жұмыс жоспары бойынша атқарылған іс-шаралары 9-сыныптар (2 бөлме)
    : 13.03.2025
  • ЖББ Шахта мектебінің кәсіби бағдар жұмыс жоспары бойынша атқарылған іс-шаралары 9-сыныптар (1 бөлме)
    : 13.03.2025